Kahraman Kim?

Kahraman Kim?
Who is The Hero?

16 Ekim 2009 Cuma

İNTERNET BİR ÇÖPLüK MÜ?

Internette kaybolmanız mümkün… kaybolan şeyinizi bulmanız da! Tabii ki, Şey’inizin ne olduğu önemli. 

Internette bazan inanılmaz şeyler olur. Siz birini ya da biri sizi hiç ummadığınız anda buluverir.

Google’da adınızı yazıp sık sık bakmalısınız; hala aynı yerde misiniz, yoksa yeni sizi tanımlayan şeyler eklenmiş mi?

En azından ben bunu sıklıkla yaparım. Adımın geçtiği yerlerde durumlar nasıl onu görmek için bile, araştırmaya değer.

Nitekim bugün yaptığım son yoklamada adıma ait bir kitabın gittigidiyor.com’da satıldığını, hatta ancak 1 adet kaldığını öğrendim. Üstelik çok da eski bir eser 1977 yılına ait, ciltli. Üzerinde “ÜLKEMİZDE SAĞLIK SORUNU” yazıyor…   Fiyatını da öğrendim 10 TL.

ulkemizdesagliksorunu1

ÜLKEMİZDE SAĞLIK SORUNU / ALİ NURETTİN GÜRSES / 1977 – 52 SAYFA / ŞAHIS CİLDİNDE / TEMİZ

30 yıl geriden bugüne nasıl da bir sürpriz, şaşırmamak elde değil.

Bu benim 1977’de üniversite 3. sınıftayken sağlık sorunu üzerine bir yazımın bir dergide yer alması üzerine, buna benzer yazıları bir araya getirip özel olarak ciltlettirip, üzerine de yaldızlı harflerle ismimi “DERLEYEN” olarak yazdırdığım bir makaleler dosyası.

Tümüyle özel bana ait bir dosya; gel gör ki anamın evindeki sandıktan çıkıp savaflardan birine ulaşmış, o da sanırım internette satışa çıkarmış.

Alan çıkar mı; hiç sanmıyorum.

Bu ürün sahibini arıyor olmalı. Ve işte sahibi de internet çöplüğünde onu buldu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder