Kahraman Kim?

Kahraman Kim?
Who is The Hero?

28 Eylül 2009 Pazartesi

Artık Marmaris’teyiz.

2003 yılı...

Kasım ayının ilk haftası...

İstanbul'dan bir otobüsle Bodrum'a gidip orada beni bekleyen kiralık Palio ile Bodrum'dan yola çıktım.


Harita resmi

Milas, Muğla, Marmaris, Köyceğiz ve Dalaman'da molalar verdim, kenti kasabayı gezdim, denizi gölü seyrettim... Her yerleşimin bir hastanesi vardı; onlara baktım... Muğla'da büyük doktor direnişi vardı, poliklinikler acil dışında kapalıydı. Diğer yerlere direniş hiç uğramamıştı bile...

Hava kararıncaya dek gidebildiğim yere kadar gitmekti niyetim.

Fethiye'ye ulaştığımda hava kararmıştı.

İlk işim kalacak yer bulmaktı; çarşı içinde bir otele yerleştim.

Sonrası belki de uzun uzun anlatılacak 3 yılı kapsadı.

Istanbul'dan ayrılmam için aradan (1990-2004) 14 yıl, Fethiye'den ayrılmam için ise en az 3 yılın geçmesi gerekiyormuş...

Mayıs 2007'den bugüne artık Marmaris'teyiz.

Şimdilik burdayız. Ama yarın ne olur; kim bilebilir...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder